1. Prekės pirkėjas turi teisę ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti su pardavėju sudarytos prekių pirkimo – pardavimo sutarties ir grąžinti jam savo įsigytas prekes. Šiame punkte nurodytas 14 (keturiolikos) dienų terminas skaičiuojamas nuo tos dienos, kurią pirkėjas gavo savo užsakytas prekes.

2. Pirkėjas savo laisvos formos atsisakymą nuo prekių pirkimo – pardavimo sutarties turi išreikšti aiškiai, nedviprasmiškai ir pateikti jį pardavėjui raštu (įskaitant informavimą el. paštu labas@geshtinana.lt), nurodydamas savo vardą, pavardę, PVM sąskaitos – faktūros numerį ir prekių įsigijimo datą.

3. Pareiga pristatyti grąžintinas prekes tenka pirkėjui. Pirkėjas gali (savo pasirinkimu) išsiųsti prekes pardavėjui naudodamasis kurjerių ar pašto tarnybomis, arba pristatyti jas tiesiogiai pardavėjui adresu Šeimyniškių g. 18-3, Vilnius. Prekes pardavėjui privaloma grąžinti ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo tos dienos, kai pardavėjas buvo informuotas apie prekių pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą. Prekių grąžinimo išlaidos tenka pirkėjui.

4. Pardavėjas pinigus už grąžintas prekes (įskaitant prekių siuntimo išlaidas) grąžina pirkėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo tada, kai gauna grąžintiną prekę arba pirkėjas pateikia įrodymus, kad grąžintina prekė jau yra išsiųsta pardavėjui. Pinigai pirkėjui grąžinami į tą banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas mokėjimas už prekes.

5. Pinigai už prekes, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (pavyzdžiui, pincetai), yra negrąžinami ir tokios prekės nekeičiamos į kitas (teisinis pagrindas – LR CK 6.228 10 str. 2 d. 5 p., Mažmeninės prekybos taisyklių 17.2 p.).

6. Grąžinamos prekės turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje, nesugadintos, nenaudotos ir tos pačios komplektacijos, kokios buvo išsiųstos pirkėjui. Prekės pakuotės pažeidimo ar sugadinimo atveju, pardavėjas pasilieka teisę negrąžinti už prekes sumokėtų pinigų.

7. Dėl pardavėjo atsisakymo grąžinti pinigus už pirkėjo įsigytas prekes, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

8. Prieš kreipiantis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, pirkėjas turi raštu kreiptis į pardavėją, nurodydamas savo reikalavimą. Pardavėjas tokį pirkėjo kreipimąsi išnagrinės per 14 (keturiolika) dienų. Tuo atveju, jeigu  pardavėjas netenkina pirkėjo reikalavimo, jį tenkina iš dalies, arba nepateikia atsakymo per 14 dienų, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl ginčo nagrinėjimo ginčų sprendimo ne teisme tvarka.

9. Daugiau informacijos galite rasti: https://www.vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431